Full de reclamacions

Personal de l'Hospital de Martorell realitzant una prova a un usuari

Full de reclamacions

Podeu fer servir aquest formulari per enviar-nos la vostra reclamació.

Cal adjuntar una còpia del vostre document acreditatiu (DNI, NIE, passaport…). Sense aquest document, no es pot gestionar la reclamació.

D’acord amb l’Article 4 de la Llei 1/1998, de política lingüística, a Catalunya qualsevol persona té dret a expressar-se i rebre resposta en les relacions i els actes públics i privats oralment i per escrit en català o castellà, les dues llengües oficials.

Per aquest motiu, la Unitat d’Atenció a la Ciutadania de la Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell només acceptarà i tramitarà documents en català o castellà. I donarà resposta en la lengua escollida, tal com estableix la normativa vigent.

    Dades de la persona que presenta la reclamació

    Exposició del missatge [/textarea*]






    Dades de la persona afectada


    Només cal emplenar-ho si feu la reclamació en nom d’una altra persona. En aquest cas, cal adjuntar una còpia emplenada del document següent (descarregar), una còpia del vostre document acreditatiu (DNI, NIE, passaport…) i una còpia del document acreditatiu de la persona afectada.

    Nota important: sense la presentació d’aquests documents, no es pot gestionar la reclamació.