Reclamacions, suggeriments, queixes i agraïments

Personal de l'Hospital de Martorell realitzant una prova a un usuari

Reclamacions, suggeriments, queixes i agraïments

L’Hospital Sant Joan de Déu de Martorell vol oferir una assistència integral, de qualitat i segura. Comptem amb les vostres aportacions mitjançant opinions i suggeriments per ajudar-nos a millorar.

També us oferim la possibilitat tant de reclamar, si considereu necessari exercir aquest dret, com d’agrair si heu quedat satisfets de la vostra visita pel nostre centre.

Disposeu de formularis de suggeriments, reclamacions i agraïments a cada planta de l’Hospital, al costat d’unes bústies on les podeu desar per fer-nos-les arribar. O si desitgeu també podeu fer l’entrega personalment a la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, per correu postal o per mail a l’adreça: informes@hmartorell.cat. És molt important que empleneu totes les dades del formulari i en el cas d’enviar-ho per correu postal o electrònic ens les feu arribar escanejant DNI i feu constar el telèfon i l’adreça postal actualitzada.

Tan aviat com sigui possible, des de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, us donarem resposta que rebreu per correu postal al vostre domicili.

La Unitat d’Atenció a la Ciutadania gestiona l’opinió dels usuaris amb l’objectiu de millorar la
qualitat assistencial i l’experiència dels usuaris.

Feu-nos arribar la vostra opinió: